Annual Birthday Postings Of Joy To Jodi Ambrose

Posted: June 5, 2014 in Uncategorized
Tags: , , , , , , , , ,

jodiambrose1

“When we look into the fires, we can either break open in song or we can go blind from the heat.”

It is the 5th of June which only means one thing:

Time to come into the blog and adulate the living crap out of author Jodi Ambrose in celebration of her birthday and in the process piss off everyone else who reads this who doesn’t know or understand what the big deal is.

But the friendship with Jodi Ambrose is in fact a really big deal for me. So much that I would break concrete buildings with my own face if she was trapped inside while it was on fire.

Tell me, who has that kind of creepy dedication???

Yep. I do.

Whatcha gonna do about it? Ya wanna fight? Put em up then!!!

I didn’t think so ………..

With all seriousness definitely put aside, being a part of the Ambrose Nut Society (or ANuS) has been a thrill and a joy to say in the very least. The jury is still out for what the “u” stands for.

So here we are with another birthday for Jodi Ambrose. Life must be tough to be on age repeated at 22.

A few more years from now though, when she gets older… I will be able to date her! Woohoo!!! SONY DSC

Wait! What? She’s married?? Damn.

OH well. What could have been, could have been. Tee hee!!

But here’s to the woman who means a lot to me… personally, professionally, and everything in between. She’s been probably THE MODEL FRIEND that I could have ever asked for and more.

Her links can be found in the BlogRoll.

Happy Birthday, Jodi! With much love I celebrate your special day.

And we’ll see you and everyone else here in this blog next year.

Comments
  1. Well, if you didn’t just make an old bat misty-eyed, then no one ever has. 🙂 Thanks, luv, for being so damn sweet to me. I know you hate the word sweet, but I mean it from the heart. It’s just so lovely that you are so kind to me. I’m sure I totally don’t deserve it.

    Thanks for making my birthday extra special this year. It’s meant the world. HUGS!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s